جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بوشهری راهپیمایی روز قدس در قم

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: اوج رسوایی دشمنان ما این است که ائتلاف عربی، عبری و غربی درست می‌کنند، ما به‌صراحت اعلام می‌کنیم اگرچه این دستگیری‌ها و اهانت‌ها ادامه دارد، اما می‌گوییم که همچنان مسئله فلسطین مسئله نخست امت اسلامی و ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه روز قدس تجلی اراده امت اسلامی است گفت: برخلاف برنامه ریزی دشمنان اسلام مبنی بر به فراموشی سپردن قدس شریف، با ابتکار هوشمندانه امام راحل (ره) امروز آزادی خواهان دنیا فریاد دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم سر می دهند.

معاون جامعه مدرسین با اشاره به‌روز جهانی قدس گفت: امام راحل در اقدامی هوشمندانه روز جهانی قدس را اعلام کردند، این روز یک مناسبت رسمی در جمهوری اسلامی است و سال‌هاست که مردم با این روز انس گرفته‌اند، این راهپیمایی نشانگر آن است که پیام رسای امام بر دل‌های بیداردلان نشسته است.

امام‌جمعه قم روز قدس را روز ایستادگی در مقابل مستکبران دانست و افزود: این روز، روز دفاع از مظلومان است، اتکای به ظالم نه‌تنها نباید کرد بلکه علیه ظالم باید فریاد کشید، هر انسانی که غصه پردرد فلسطین را می‌شنود انسان دلش به درد می‌آید.

آیت‌الله حسینی بوشهری بابیان اینکه رژیم صهیونیستی و دشمنان یک موجودیت حقیقی را به یک موجودیت جعلی تبدیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان با اختلاف میان کشورهای اسلامی از یک‌سو و ایجاد داعش و تکفیری‌ها سبب شده‌اند که کشورهای منطقه از مسئله فلسطین غفلت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها راه پیروزی ملت فلسطین را اتکا به قدرت باری‌تعالی می‌دانیم و هر راه دیگری که بروند اشتباه است، ان شالله روزی فرارسد که در کشور برای پیروزی قدس جشن پیروزی بگیریم.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha