پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه  گفت: براساس آمارهای این اداره بیش از ۴ هزار نفر از مردم شهرستان صحنه در برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه ضیافت الهی با محوریت روحانیون، شرکت فعال داشته اند.

حجت الاسلام  سبزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: براساس آمارهای موجود امسال با توجه به گرمای طاقت فرسا بازهم آمار روزه داران بیشتر از سالهای گذشته بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه افزود: این شهرستان با داشتن پتانسیل های خوب مذهبی در این ماه خدا توانست برنامه های بسیاری در سطح منطقه اجرایی کند که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

حجت الاسلام سبزی تاکید کرد: براساس آمارهای این اداره بیش از 4 هزار نفر از مردم شهرستان صحنه در برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه ضیافت الهی شرکت فعال داشته اند که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان دهنده رشد می باشد.

این مسئول فرهنگی گفت: هدف از برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی در این سطح، جذب جوانان به دین و از سوی دیگر مقابله و تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و اسلام بوده است.

وی مراسم جزء خوانی قرآن را یکی دیگر از برنامه های این شهرستان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: در این ماه، هیئت های مذهبی، خانه های قرآنی شهری و روستایی مراسم محفل انس با قرآن را با شکوه برگزار کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: در این محافل نورانی با استقبال مشتاقان و علاقه‌مندان کلام نور که در 2 شهر صحنه و میانراهان، بخش‌های مرکزی و دینور و همچنین دهستان‌های هفتگانه برگزار شد بیش از 4هزار نفر بهره‌مند شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha