جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ عابدی گفت: در جهان امروز كه دشمنان با ایجاد بحران‌های فرهنگی، درصدد تهی كردن جوانان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های آن در راستای مقابله‌ با این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌كند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، خانم ثریا عابدی، مدیر مدرسه علمیه خواهران زینبیه ایوان غرب در جمع بانوان مبلغه گفت: حمایت از مبلغین مدارس از اقدامات حوزه های علمیه خواهران است و مبلغین اعزامی حضور در روستاها، مجامع عمومی بانوان، مساجد، پایگاه ها، مدارس و به پاسخگویی به مسائل شرعی، شبهات دینی و بیان مباحث اخلاقی پرداختند.

وی ادامه داد: در جهان امروز كه دشمنان با ایجاد بحران‌های فرهنگی، درصدد تهی كردن انسان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های آن در راستای مقابله‌ با این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌كند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران زینبیه ایوان غرب افزود: تبلیغ دین، موجب هدایت انسان ها به سوی حیات برتر می گردد و در واقع هدایت یک انسان، به منزله احیای اوست و احیای یک انسان به مثابه احیای همه انسان هاست. «وَ مَنْ أَحْیاها فَكَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعا/ و هر کس انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است».

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha