شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حمید حسینی

حوزه/ رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون عراق با بیان این که حوزه های علمیه ایران آن طور که باید و شاید در زمینه تعامل با رسانه های ملی و بین المللی به جایگاه متعالی دست نیافته اند، گفت: حوزه های علمیه نباید تنها متکی بر دروس حوزوی و برنامه های دینی باشند، بلکه باید به فضای رسانه ای و مسائل اجتماعی ورود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی در حاشیه اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد در گفتگو با خبرگزاری حوزه با بیان این که امروز حوزه علمیه خراسان نسبت به عراق و بسیاری از کشورهای اسلامی، فعالیت بهتری در فعالیت های هنری و رسانه ای داشته است، گفت: حوزه  عراق به سبب جریانات داخلی، آن طور که باید در فضای رسانه ای فعال نشده و تعامل قوی با رسانه ها ندارد. 

وی با بیان این که امروز فعالیت های خوب و سرمنشا اثرگذاری در حوزه عراق شکل گرفته، بیان کرد: بی شک حوزه  عراق در راه پیشرفت و تعالی از تجربیات ارزنده و ناب ایران و دیگر کشورهای اسلامی پیشرو استفاده می کند. 

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون عراق با بیان این که حوزه های علمیه ایران هنوز آن طور که باید و شاید در زمینه تعامل با رسانه های ملی و بین المللی به جایگاه متعالی دست پیدا نکرده اند، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه نباید تنها متکی بر دروس حوزوی و برنامه های دینی باشند، بلکه باید به فضای رسانه ای و مسائل اجتماعی ورود کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: امروز حوزه علمیه خراسان باید تلاش کند تا از راه تعامل با دستگاه های رسانه ای در حوزه های گوناگون از جمله خانواده اسلامی روایت های هنری داشته باشد و محتوای ناب را به بهترین نحو به مخاطب خود انتقال دهد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha