جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی در استقبال از هیئتی از حوزه علمیه قم گفت: حضور ما در عرصه سیاسی و فرهنگی در سطح امت از واجبات است؛ درست نیست که میدان را برای دشمن باز بگذاریم تا در آن بتازد و نشانه های دینی، تمدنی و جمعیتی را تغییر دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی در استقبال از هیئتی از حوزه علمیه قم گفت: حضور ما در عرصه سیاسی و فرهنگی در سطح امت از واجباتی است که ترک نمی شود. درست نیست که میدان را برای دشمن باز بگذاریم تا در آن بتازد و نشانه های دینی، تمدنی و جمعیتی را تغییر دهد.

وی افزود: محور مقاومت از ایران تا عراق، سوریه، لبنان و فلسطین پشتوانه ای در مقابله با دشمنان است و امروز جای هیچ گونه عقب نشینی برای کسی نیست؛ چرا که کل امت با چالش های بسیار سختی  دست و پنجه نرم می کند که انتظار می رود که تمامی انسان های شریف و آزاد برای ضربه زدن به دشمن و نابود آن و باز گرداندن امید به ملت های منطقه با همدیگر هم پیمان و متحد شوند و در این راه تلاش کنند.

*  ایران خود را با چالش ها و خطرات ملت منطقه شریک می داند

آیت الله نابلسی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پیش قدم است و خودش را با چالش ها و خطرات ملت منطقه شریک می کند و با تمام توان و امکانات برای توقف تخریب، تجزیه و فتنه که آمریکا و اسرائیل در آن می دمد تا آتش آن منطقه را با اهلش بسوزاند، تلاش می کند.

این روحانی لبنانی در پایان اشاره کرد: جمهوری اسلامی با جانفشانی های بی بدیل از منطقه حمایت می کند وگرنه این منطقه، جان، فرهنگ و قدرتش گرفته می شد و اراده و کرامتش به غارت می رفت. ما نقش ایران را می ستاییم و رهبری و ملت آن را که از تمام جنبش های مقاومت برای جلوگیری از توطئه های استکبار در تسلط بر حال و آینده ما حمایت می کنند، بزرگ می داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha