شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غرفه

حوزه/ مدیر کل کانون مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: کانون پرورش فکری استان در تبریز و شهرستان ‌های استان با برپایی غرفه، در زمینه آموزش احکام به زبان کودکان اقدام کرد.

هادی یوسف زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از برپایی غرفه این کانون در زمینه آموزش احکام به زبان کودکان،  در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد و ابراز داشت: برپایی این غرفه با استقبال خانواده‌ ها و کودکان و نوجوانان همراه بود.

وی ادامه داد: کارگاه ‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیگر شهرهای استان نیز به مناسبت هفته عفاف و حجاب برپا شده بود که شاهد حضور کودکان و نوجوانان و اجرای فعالیت ‌های متنوع ادبی و هنری بودیم.

یوسف زاده افزود: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌ های مختلفی را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار کرد که از آن جمله می توان به آموزش احکام دینی به زبان کودکان،‌ معرفی و تقدیر از کودکان و نوجوانان نمونه در زمینه حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه و تقدیر از برگزیدگان، برپایی نشست ‌های تخصصی، پخش فیلم و کلیپ، بحث آزاد و ... اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha