یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام صادق

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری اجتماع بزرگ مردم تبریز در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با برپایی دسته های عزاداری خبر داد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با تشریح برنامه های عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تبریز ابراز داشت: اجتماع بزرگ و مراسم عزاداری مردم شهر تبریز به مناسبت سالروز شهادت این امام همام، از ساعت هفت عصر روز پنجشنبه(۲۹تیرماه) برگزار می شود.

وی افزود: مردم ولایتمدار کلانشهر تبریز در این روز با اجتماع در مقابل مسجد کبود در قالب دسته های عزاداری به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم حضئر می یابند و نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه خواهند کرد.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: این مراسم در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی اقامه خواهد شد و دسته های عزاداری در برخی از این شهرستان ها در خیابان ها به عزاداری و سینه زنی و زنجیرزنی خواهند پرداخت.

گفتنی است، طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی نیز حضور فعالی در این مراسم عزاداری خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha