دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: امام خمینی(ره) رسانه را به یک دانشگاه تشبیه کردند که مجموعه مشخصی باید در این دانشگاه تشکیل شود تا بر عملکرد بخش‌های مختلف نظارت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با مدیران و مسئولان رادیو معارف که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، ضمن تقدیر از افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های رادیو معارف اظهار کرد: امام خمینی(ره) رسانه را به یک دانشگاه تشبیه کردند که مجموعه مشخصی باید در این دانشگاه تشکیل شود تا بر عملکرد بخش‌های مختلف نظارت کند.

وی اضافه کرد: مجموعه مذکور باید در حوزه‌های معارف، تفسیر و احکام نسبت به دیگر مجموعه‌ها برتر باشد، این مجموعه نباید نسبت به کار دیگران دخالت کند بلکه باید با توجه به سنجش مکان، زمان و موقعیت برای کیفی‌سازی برنامه‌ها گام بردارد؛ خطوط اصلی، نیازهای نظام و مطالبات رهبری به صورت مباحث کلان در مجموعه ناظر مورد توجه قرار می‌گیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تاکید بر اینکه رادیو دارای جنبه سیمایی نیست، خاطرنشان کرد: ظرافت‌هایی که در هنگام انجام کارها در رسانه‌های ملی و تصویری مورد توجه قرار می‌گیرد در رادیو مشکل‌ساز نمی‌شود؛ رادیو معارف باید جاذبه‌ای که با سیما به مردم منتقل می‌شود را با استفاده از شنیدن و هنر صوت به میزان امکان به مخاطب انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاه و تشکیلاتی می‌تواند نظرسنجی خود را با اهداف مختلفی دنبال کند، تصریح کرد: نظرسنجی در راستای افزایش کیفیت باید از افرادی انجام شود که به صورت مستمر مخاطب رادیو معارف هستند و در این حوزه آگاهی و تجربه لازم را داشته دارند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha