جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/ تدوین برنامه میان مدت پنج ساله، نخستین فعالیت این معاونت در مدیریت جدید حوزه های علمیه است تا بتوان بر اساس آن کارها را پیش برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مصطفی حسینی نژاد، صبح امروز در هشتمین اجلاسیه سالانه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه که در قم برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت های  معاونت منابع انسانی و پشتیبانی اظهار داشت: تدوین برنامه میان مدت پنج ساله، نخستین فعالیت این معاونت در مدیریت جدید حوزه های علمیه بوده تا بتوان بر اساس آن کارها را به پیش برد.

وی ابراز داشت: «برنامه ریزی برای اجرای برنامه پنج ساله مدیریت توسعه و عمران»، «برنامه ریزی اجرایی برای همه واحدهای معاونت» و ... از دیگر فعالیت های این معاونت بوده است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی خاطرنشان ساخت: «طراحی پروژه ساختمان ستاد مرکز مدیریت»، «اصلاح فرآیند بودجه ریزی عمرانی و توسعه اختیارات و وظایف معاونت منابع انسانی»، «ارتباط و فعال سازی انجمن حامیان و خیرین»، «پیگیری بودجه های دولتی»، «تسویه دیون حوزه»، «تکریم بازنشستگان»، «احصاء سنوات بیمه ای»، «طراحی و تدوین تقویم آموزشی کارکنان سال 1395»، «برگزاری دوره های آموزشی» و «بیمه تکمیلی درمان» و ... از جمله فعالیت های این معاونت در موضوعات و دسته بندی های گوناگون بوده است.

حسینی نژاد در پایان تصریح کرد: از پیشنهادات مدیراناستانی استقبال کرده تا بتوانیم خدمت بیشتری به حوزه های علمیه و طلاب داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha