پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رجایی

حوزه/ مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه گفت: اندیشکده ای در این دفتر راه اندازی شده که طرح های گوناگونی را در دست پیگیری داشته و در آینده شاهد دستاوردهای مناسبی از آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رجائی، پیش از ظهر امروز در هشتمین اجلاسیه سالانه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه  که در قم برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی، اظهار داشت: با توجه به گسترش حوزه های علمیه بعد از انقلاب، مباحث مدیریتی آن نیز گسترش داشته که نیازمند به برنامه ریزی و نظارت راهبردی بیشتری است.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه ادامه داد: ارائه برنامه ریزی راهبردی برای حوزه های علمیه از ضروریاتی است که به تحرک و حرکت مثبت حوزه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های این دفتر، خاطرنشان ساخت: «تکمیل مباحث ساختاری در حوزه های ستاد مرکزی، ستادهای استانی و مراکز و مدارس»، «برنامه پنج ساله که الگوی آن در دفتر نهایی شده و در شورای طرح و برنامه برای تصویب خواهی مطرح شده است»، «سند راهبردی استان ها»، «تکمیل طرح نظام نامه ها»، «تکمیل طرح آمایش سرزمینی»، «تهیه طرح تحول بر اساس اسناد بالادستی»، «تولید شناسنامه دیجیتال مدارس علمیه»، «تدوین سالنامه آماری جدید»، «تهیه بودجه 96 با ویژگی های متفاوت»، «تدوین طرح تولید نشریه آمار مشترک نهادهای مالی حوزوی»، «تهیه شناسنامه مدارس علمیه»، «طرح شناسایی استعدادهای مدیریتی»، «طرح سامانه جامع پیشنهادات»، «تدوین و انتشار واژگان حوزوی» و ... از جمله فعالیت و برنامه های این دفتر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی تصریح کرد: اندیشکده ای نیز در این دفتر راه اندازی شده که طرح های گوناگونی را در دست پیگیری داشته و در آینده شاهد دستاوردهای مناسبی از آن خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha