جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه کرامت

حوزه/ با توجه به آغاز جشن های دهه کرامت و نیاز زائران و توریست های مراجعه کننده به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نرم افزار ۹ زبانه در راستای خدمات رسانی بهتر در اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، با فراررسیدن میلاد بانوی کرامت و آغاز جشن های دهه کرامت، اداره امور بین الملل حرم کریمه اهل بیت(ع) نرم افزار 9 زبانه خود را در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران مراجعه کننده غیر ایرانی به این اداره منتشر کرد.

بر اساس این گزارش: این نرم افزار به زبان های آذری، اردو، عربی، چینی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیولی تهیه شده است و شامل بخش های مختلف می باشد.

با توجه به اینکه در سال های اخیر شخصیت های سیاسی و مذهبی بین المللی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور پیدا کرده اند، در این نرم افزار گالری میزبانی از این شخصیت ها، گالری عکس معماری اسلامی اماکن حرم مطهر نیز تعبیه شده است.

همچنین محتوای این نرم افزار شامل بروشور و کتابچه در موضوعات معرفی کلی حرم، معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، معرفی شهر مقدس قم، معرفی اماکن مذهبی شهر قم، اطلاعات تاریخی و مذهبی در خصوص حرم مطهر به همراه نقشه حرم و شهر قم می باشد.

لازم به ذکر است: ویژگی شاخص این نرم افزار،  این است که محتواهایی که به زبان های مختلف تولید شده است متناسب با فرهنگ همان زبان است.

خاطر نشان می شود: این نرم افزار در آستانه دهه کرامت با حضور امام جمعه قم آیت الله اعرافی و اعضای شورای ستاد دهه کرامت در ساختمان دار الولایه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم رونمایی شد.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha