پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی های دشمنان نخواهد رفت، گفت: بحران های امروز منطقه محصول سیاست های مستکبرانه و مداخله جویانه آمریکایی ها در امور کشورهای دیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا به سیاست های غلط آمریکایی ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در قضیه تحریم ها بار دیگر چهره واقعی خود را آشکار کردند.

وی، آمریکا را کشوری جنگ طلب و توطئه گر در جهان معرفی کرد و با بیان این که مهم ترین استراتژی سیاست خارجی آمریکایی ها جنگ و خونریزی در هر نقطه ای از جهان است، افزود: اگر امروز می بینیم آمریکا در برابر ملت ایران ناتوان است به دلیل قدرت ایمان مردم کشورمان و همچنین قدرت دفاعی ایران اسلامی است.

عضو حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران در بیش از سه دهه بوده که با اقدامات خود این امر را اثبات کرده، بیان داشت: آمریکا به هیچ وجه با نظام دینی، عزتمند، مستقل و استکبارستیز ایران اسلامی کنار نخواهد آمد.

حجت الاسلام لائینی ادامه داد: ایادی استکبارجهانی همواره به دنبال تحقق اهداف و خواست های خود هستند که در دوران انقلاب اسلامی ایران تلاش داشتند تا سدی در برابر نظام اسلامی ایجاد کنند که نتوانستند به توفیقی در این عرصه دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده، گفت: ملت ایران هیچ گاه در برابر ایادی استکبار جهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حضور در صحنه مردم را مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی در صحنه های مختلف دانست و تصریح کرد: اگر همه کوه های کشورمان را به زاغه و انبار مهمات و تسلیحات تبدیل کنیم، اما مردم در صحنه نباشد هیچ فایده ای برای کشورمان نخواهد داشت.

حجت الاسلام لائینی، استراتژی بازدارندگی را بهترین و اثرگذارترین راهبرد در برابر توطئه دشمنان اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران خواهان جنگ، تسلیم و ذلت نیست و نخواهد بود و همواره استراتژی بازدارندگی در برابر دشمن را دنبال می کند.

امام جمعه نکا با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران آشکار است، خاطرنشان کرد: امروز با گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی اما همچنان یک تقابل جدی میان ایران اسلامی و آمریکای جنایت کار وجود دارد

وی با تأکید براین که با بیان این که بحران های امروز منطقه محصول سیاست های مستکبرانه و مداخله جویانه آمریکایی ها در امور کشورهای دیگر است، تصریح کرد: آمریکا علیرغم این همه فجایع که در جهان بشریت به وجود آورده نمی خواهد از سیاست های غلط و استکباری خود در جهان دست بردارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران  با بیان این که تهدید ها و تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی ها، حتی ذره ای مانع رسیدن این ملت به اهداف متعالی انقلاب اسلامی نشده، گفت: این ملت در سایه همین تحریم ها به مهم ترین پیشرفت های بزرگی در عرصه ها و صحنه های مختلفی دست یافته است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به فریبکاری آمریکایی ها در جریان برجام تأکید داشتند، تصریح کرد: اما متأسفانه برخی ها در داخل بدون توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری تنها در مسیری که خودشان تشخیص دادند حرکت کردند.

امام جمعه نکا با بیان این که آمریکایی ها از هر ظرفیتی برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف استفاده می کند، افزود: امروز آمریکا ایران اسلامی را مهم ترین سد در برابر اجرای سیاست های استکباری خود در جهان می داند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی های دشمنان نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که همه فشارها و تهدید های دشمنان را تحمل کرده و از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع و پشتیبانی می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha