چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رئیس مرکز عمران و نوسازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور:

حوزه/ دشمن در فتنه ۷۸و ۸۸ به دنبال تضعیف ولایت فقیه، به عنوان عمود خیمه نظام اسلامی بود؛ چرا که می داند اگر تمسک به ولایت فقیه را از مردم بگیرد، جامعه دچار تزلزل و بی ثباتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، محسن خلج رئیس مرکز عمران و نوسازی حوزه های علمیه خواهران کشور، در نجمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران  با تبریک دهه کرامت، با اشاره به حدیث سلسلة الذهب امام رضا(ع)، گفت: : کلمه لااله الا الله حصار و دژ محکمی است همانند دربهای قلعه های زمان قدیم که برای محافظت از جان و مال مردم ساخته می شد، که هر کس از آن دور شده و به درون آن راه نیابد دچار ناامنی، اضطراب، نگرانی، عدم آسایش و... خواهد شد.

وی تصریح کرد: ورود به قلعه توحیدی،  شروطی دارد که شرط اصلی آن طبق فرمایش امام رضا(ع)، داشتن ولایت ائمه اطهار(علیهم السلام) است؛ یعنی برای ورود به این قلعه باید از باب ولایت وارد شد.

رئیس مرکز عمران و نوسازی حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: بنا و اساس اسلام بر 5 محور است که مهمترین آن ولایت است؛ زیرا زندگی بر اساس ولایت معنا و مفهوم پیدا می کند و جامعه ای که رهبر و راهنما داشته باشد افراد آن سعادتمند خواهند شد؛ همچنین  جامعه بدون ولایت همانند جامعه بدون طبیب است که همیشه مریض و گرفتار بوده و در کارها موفق نخواهد بود.

وی ادامه داد: در مسیر ولایت زندگی کردن، مستلزم تبعیت از ولایت مطلقه فقیه که ادامه دهنده ولایت ائمه اطهار(علیهم السلام) است، می باشد.

رئیس مرکز عمران و نوسازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: دشمن در فتنه 78 و 88  به دنبال تضعیف ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه نظاماسلامی بود؛ چرا که می داند اگر تمسک به ولایت فقیه را از مردم ما بگیرد، جامعه دچار تزلزل و بی ثباتی خواهد شد.

 خلج در پایان خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه در حال حاضر باید در سایه سار ولایت ائمه اطهار(علیهم السلام) و همچنین ولایت فقیه، به دنبال بستر سازی ظهور منجی عالم بشریت باشند تا ولایت را به صاحب اصلی آن بسپارند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha