شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون حوزه علمیه خواهران

حوزه/حجت‌الاسلام صالحی مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون ورودی سطح ۲ و ۳ حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام صالحی با اعلام این خبر گفت: داوطلبان مقطع عمومی و عالی می‌توانند با کد رهگیری و یا بر اساس اطلاعات فردی که در اختیار دارند از طریق سایت پذیرش و یا با ارسال کدملي به شماره  30002144  نسبت به وضعیت پذیرش خود مطلع گردند.
وی افزود: امتیاز نهایی داوطلبان براساس مجموع امتیازات، ضرایب معدل و امتیاز مصاحبه محاسبه شده است و داوطلبان از بالاترین امتیاز براساس ظرفیت مدارس معرفی شده‌اند.
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: پذیرفته‌شدگان موظفند طبق زمانبندی مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش (از تاریخ 4 الی 9 شهریور ماه)، جهت ثبت نام به مدارس علمیه محل پذیرش خود مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته شدگان جهت ثبت نام، در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده  و با رعایت سایر مقررات، افراد واجد شرایط جایگزین خواهند شد.
وی در پایان اظهار داشت: پذیرفته شدگان مقطع عمومی باید تصوير و اصل مدرک سيکل يا اتمام دوره اول متوسطه، ديپلم يا بالاتر را با ذکر معدل‌کل يا تعهد به ارائه اصل مدرک حداکثر تا تاریخ 20 شهریور ماه سال جاری و همچنین پذیرفته‌شدگان در مقطع عالی باید تصوير و اصل مدرک سطح2 و یا کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری به مدرسه علمیه خود ارائه نمایند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha