شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام رضا

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با تأکید بر تبیین و گسترش سیره اهل‌بیت (ع) در جامعه، گفت: تبیین ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام رضا (ع) برای جوانان ضروری است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت: بسیاری از معضلات دنیای معاصر با شناخت بیشتر مردم از ابعاد شخصیتی امامان محو و نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه تبیین و گسترش سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه امری ضروری است، افزود: آشنا کردن بیشتر جوانان با سیره اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: روحیه جوانی و فطرت پاک آنان فرصتی مناسب برای تبیین و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) است و باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه با توجه به فرارسیدن ولادت مبارک حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و ضرورت برگزاری برنامه‌ها، ادارات و دستگاه‌های فرهنگی بای با تمام امکانات موجود متحد شوند و برای برگزاری با شکوه بیش‌ازپیش جشن و سرور آن حضرت تلاش کنند و بهترین برنامه‌های فرهنگی در این خصوص را ارائه دهند.  همچنین در شهرها و روستاها، مساجد و هیئت‌های مذهبی  باید با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و با هماهنگی امام جماعت و استفاده از اعضای کانون، بسیج، نماز گزاران و هیئت‌امنا اقدامی مؤثر در این راستا انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان اینکه باید برنامه‌های دینی و مذهبی جنبه عمومی داشته و قابل مشارکت برای قشرهای مختلف باشد تا همه در آن سهیم باشند، گفت: با برگزاری جشن‌ها و مراسمات دینی و مذهبی باید آموزه‌های دینی را در میان مردم تبیین و ترویج کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha