پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
واحدهای تولیدی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه بر لزوم در اولویت قرار گرفتن حمایت و تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی کشور از سوی دولت دوازدهم تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا سرآبادانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که دولت دوازدهم وظیفه و رسالت مهمی در حل معضلات اقتصادی از جمله بیکاری و رکود برعهده دارد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر همواره بر لزوم توجه به تقویت تولید و ایجاد اشتغال تاکید داشته و حتی امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کردند که این مساله خود نشان دهنده یکی از اساسی ترین مسایل موجود در کشور است.

وی افزود: ایشان در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور نیز بار دیگر خواستار اهتمام دولتمردان در جهت حل مشکلات اقتصادی شده و از آنها خواستند که با خدمت رسانی و کاستن از دغدغه های معیشتی، لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشانند.

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر این که دولت دوازدهم حتی یک روز را هم نباید در بحث ایجاد شغل از دست بدهد، خاطرنشان کرد: بی شک تحقق وعده های اقتصادی با شعار و حرف محقق نمی شود؛ بلکه کشور نیاز به اقدام و عمل جدی مسئولان و برنامه ریزی منسجم دولتمردان و نیز عزم جدی در عرصه اجرا دارد.

وی با تاکید بر این که همه باید دولت را در این مسیر یاری کنند، گفت: یکی از انتظارات به حق از دولت دوازدهم، مقابله جدی با معضل قاچاق و نیز واردات بی رویه است؛ چراکه این دو موضوع به شدت باعث تضعیف تولید ملی می شود و منجر به افزایش آمار بیکاری جوانان می گردد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha