شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم نکوداشت آیت الله دین پرور در تهران

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه از دولت دوازدهم خواست از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای حل مشکلات مردم به خصوص در عرصه اقتصادی استفاده کند.

آیت الله سید جمال الدین دین پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به تشکیل دولت دوازدهم و آغاز فعالیت رسمی آن با معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس اظهار داشت: دولت فعلی از یک تجربه چهار ساله برخوردار است و در این مدت نظرات موافق و مخالف را شنیده و لذا بسیار خوب و لازم است که با جمع بندی نظرات به خصوص در رابطه با ایرادات و نقاط ضعف، کاری کند که این مسایل با تلاش و کوشش مضاعف به نقاط قوت دولت تبدیل شود.

وی افزود: آنچه مهم است این که دولتمردان محترم فرصت چهارساله دوم را در مسیر خدمت رسانی به مردم از دست نداده و از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم به درستی استفاده کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به تاکید چندساله مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت اقتصاد مقاومتی به خصوص در زمینه تولید شغل و مقابله با بیکاری گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی خط اصلی را برای مسئولان و دولتمردان ترسیم کرده اند که آن هم چیزی نیست مگر این که برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید اقتصاد مقاومتی مساله  و موضوع اول باشد.

وی اضافه کرد: حقیقتاً برای مقابله با توطئه اقتصادی و سیاسی دشمن باید بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی تکیه کرد و همه نهادها و ارگان ها و وزارتخانه ها باید در این راستا با هدایت مناسب رئیس جمهور به عنوان رییس قوه مجریه، متمرکز شده و توان هایشان را روی هم قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha