جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی، براساس فرمایش مقام معظم رهبری هزینه های سازش را بسیار بیشتر از هزینه های چالش دانست و گفت: هنگامی که دشمن طمع کند، هیچ چیزی را باقی نمی گذارد و هدف او آن است که همه ما نوکرش باشیم، هر چند که به نوکر بودن نیز راضی نبوده و می خواهند که برده و غلام باشیم.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند،حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با مسئولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی،اظهار کرد: همه مردم مسأله امنیت را در جامعه احساس می کنند و به آن توجه وافی و کافی دارند.

وی با اشاره به این که چنانچه در جایی مشکلی وجود دارد به این جهت است که اطاعت صورت نمی گیرد، افزود: آنچه که در دین و قانون اساسی وجود دارد، آن است که مرکز فصل الخطاب یک نقطه می باشد و آن هم ولایت است.

هزینه های سازش با مستکبران بسیار زیاد است

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر این که گروه و باند نباید نقشی در تصمیم گیری های ملت داشته باشند،اذعان داشت: این عامل سبب لطمه خوردن شدید ملت و متعاقب آن، طمع دشمن به نا امینی در منطقه می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، براساس فرمایش مقام معظم رهبری هزینه های سازش را بسیار بیشتر از هزینه های چالش دانست و متذکر شد: هنگامی که دشمن طمع کند، هیچ چیزی را باقی نمی گذارد و هدف وی آن است که همه ما نوکرش باشیم، هر چند  که به نوکر بودن ما نیز راضی نبوده و می خواهند که برده و غلام بی چون و چرای آنان باشیم.

 علما و روحانیون در روحیه نیروهای مسلح، نقش شکیبایی دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پرسنل نظامی و انتظامی دارای وظایف بسیار سخت و طاقت فرسا هستند، ابراز کرد: جای بسی افتخار است که نیروهای انتظامی می توانند فضای مجازی، وسوسه ها و تهاجمات دشمن را که از آسیب های جدی جامعه محسوب می شوند، دفع و رفع نمایند.

وی ضمن اشاره به تعبیرات دینی مبنی بر این که "صبر نسبت به ایمان مانند سر نسبت به تن است"، تبیین کرد: آنچه مسلم است آن است که نقش علما و روحانیون در روحیه نیروهای مسلح، نقش شکیبایی است.

صبر و شکیبایی رمز پیروزی جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: همواره خارج از اسناد دینی و با توجه به تجربیات مکرر؛صبر و شکیبایی رمز پیروزی در جامعه است که نباید از اهمیت آن غفلت کنیم.

وی با تاکید بر این که همه امورات جامعه بایدهدفمند باشد، بیان کرد: صبر و شکیبایی وقتی حاصل می شود که هدف ایجاد می شود لذا  باید در هر مسأله ای ابتدا  نسبت به ایجاد هدف اقدام نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ترامپ IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
    0 0
    بردگی که جز سلام ناب محمدی میباشد مگه نه