پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صهیونیست‌ها خدمه تلویزیونی را وادار به حذف فیلم‌ تظاهرات کردند

حوزه/ نیروهای اشغالگر قدس یک خدمه تلویزیونی در فلسطین اشغالی را بازداشت کرده و فیلمبردار گروه را پس از تفتیش بدنی مجبور به حذف فیلم از تظاهرات مردمی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pnn، نیروهای اشغالگر قدس روز سه شنبه یک خدمه تلویزیونی در فلسطین را بازداشت کرده، صخر زواوتیا فیلمبردار گروه را مورد تفتیش بدنی قرار داده و این تیم خبری را مجبور به حذف فیلم گرفته شده از حوادث و درگیری‌ها در کرانه باختری کردند.

زواوتیا در این باره به خبرنگاران گفت: نظامیان به مدت 1 ساعت من را در پاسگاه بازرسی در شهر برطعه در جنوب غربی جنین در شمال کرانه باختری مورد بازداشت قرار دادند.

وی همراه با محمد بدارنا گزارشگر شبکه تلویزیونی و هیات وزارت کار برای فیلمبرداری از تجمع اعتراضی کارگران فلسطینی رفته بودند. این کارگران برای اعتراض به وضعیت کاری خود در سرزمین‌های اشغالی تجمع کرده بودند.

این فیلمبردار فلسطینی گفت: نظامیان در ایست بازرسی اسلحه‌هایشان را به سمت من نشانه رفته و مرا با اهانت به حالت برهنه مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

آن‌ها همچنین وی را مجبور کرده‌اند تمامی فیلم‌های گرفته شده از تجمع کارگران را حذف کرده، دوربین فیلمبرداری او را مصادره کرده و آنگاه آزادش کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha