جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما با اشاره به اینکه امروز موشک های ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، گفت: سرمایه اصلی این نظام و مملکت قشر جوان است؛ لذا باید آنان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان به خوبی حفظ و نگهداری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز در دیدار با اعضا و کارکنان دفتر وزارت دفاع و نیروهای مسلح این استان ضمن ضرورت ایستادگی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اظهار داشت: تمامی نیروهای مسلح کشور باید قدرت و اقتدار خود را در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام حفظ کنند و هر لحظه آماده دفاع از اسلام و کیان این مملکت باشند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: باید در تمامی امور کشور اقتدار و قاطعیت رمز کار ما باشد و با این امر می توان جلوی هرگونه تهدید دشمنان خارجی و داخلی را گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: قدرت و اقتدار امروز ایران اسلامی سبب بازدارندگی کشورهای زورگو شده و این نتیجه توانایی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امروز موشکهای ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، تاکید کرد: سرمایه اصلی این نظام و مملکت قشر جوان است؛ لذا باید آنان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان به خوبی حفظ و نگهداری کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: تروریست با حربه های گوناگون جوانان را به سمت خود می کشند و این جنایات وهشتناک را مرتکب می شوند؛ لذا باید مواظب حرکت آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اکید کرد: وزارت دفاع کشور باید با ایجاد زیرساخت های لازم از یک سو زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند و هم اینکه سبب احیاء اقتصاد مقاومتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha