چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عبدالامیر قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد جنایت های گروهک های تکفیری از کشوری به کشور دیگر ورود پیدا می کند و آنها هیچ تفاوتی میان کودک، پیر و زن قائل نیستند به گونه ای که می توان آنها را دشمن بشریت دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد جنایت های تروریستی که گروهک های تکفیری مرتکب می شوند از کشوری به کشور دیگر ورود پیدا می کند و هیچ فرقی میان کودک، پیر و زن قائل نیست و از این رو می توان تروریست ها دشمن تمامی بشریت دانست.

آیت الله قبلان اشاره کرد: کشتار انسان های بی گناه در روستای "میزا اولنگ" در شمال افغانستان و شهر "بورکینا فاسو"، نشان از وحشی گری عاملان آن است؛‌چراکه تمامی عرف ها، پیمان نامه ها و ادیان این جنایت ها را محکوم می کنند.

وی ادامه داد: این جنایت ها بار دیگر ثابت کرد که تروریسم تکفیری فقط زبان کشتار و آوارگی را می فهمد؛ لذا باید تلاش ها برای ریشه کن کردن آن بیشتر شود.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان از تمامی مسلمانان مذاهب مختلف خواست برای مبارزه با تفکر تکفیری و پایان دادن به ابزار های تروریستی آن متحد شوند؛ چرا که جایز نیست در تعامل با این آفت شیطانی سستی شود و حرکتی انجام نگیرد. ایشان در پایان تاکید کرد مبارزه با تروریسم وظیفه انسانی و دینی مسلمانان و غیر مسلمانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha