جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالامیر قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: تروریسم، ساخته شیطان است و نه دین را می شناسد و نه انسانیت را؛ آن آفتی سرطانی است که تمامی کشور ها و ملت ها باید برای ریشه کن کردن آن و نابودی آن تلاش کنند و اجازه ندهند که زمینه برای رشد آن فراهم شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: تروریسم، ساخته شیطان است و نه دین را می شناسد و نه انسانیت را؛ آن آفتی سرطانی است که تمامی کشور ها و ملت ها باید برای ریشه کن کردن آن و نابودی آن تلاش کنند و اجازه ندهند که زمینه برای رشد آن فراهم شود.

آیت الله قبلان به شدت حادثه تروریسم حمله به نمازگزاران در یکی از مساجد لندن را محکوم کرد و گفت: این تروریسم نژادی جدید، دنباله تروریسم تکفیری است. این حادثه تروریستی در جهت دشمنی و هجوم علیه اسلام انجام گرفت تا آن را دشمن انسانیت قلمداد کند؛ این درحالی است که اسلام همیشه به حفظ جان، کرامت،امنیت و استقرار انسان دعوت می کند. ما هرگونه اقدام تروریستی، چه تکفیری، چه نژادی و چه صهیونیستی باشد و به خصوص کشتار انسان های بی گناه و تجاوز به آنان را محکوم می کنیم و آن را اقدامی وحشیانه می دانیم که دین آن را تایید نکرده و عقل آن را نمی پذیرد.

وی از مقامات انگلیس خواست تا تحقیقات را در خصوص یافتن مشوقین و توطئه کنندگان افزایش دهد و شدیدترین مجازات را برای آنان اجرا کند تا عبرتی برای دیگران شود.

آیت الله قبلان به ملت و خانواده های قربانیان تسلیت گفت و برای مجروحین طلب شفای عاجل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha