جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن غزالی اصفهان

حوزه/ آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم ونهج البلاغه به همت معاونت تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان برگزارمی شود.

حجت الاسلام حسن غزالی، مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، از آغاز ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.

وی بیان کرد: ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه از 14مرداد ماه آغاز شده و تا 14 شهریورماه ادامه دارد؛ طلاب حافظ قرآن کریم و نهج البلاغه می توانند در این آزمون در مقاطع ثلث، نصف و کل شرکت نمایند.

حجت الاسلام غزالی تاکید کرد: آزمون فقط در یک مرحله و به صورت کتبی می باشد؛ حد نصاب قبولی در این آزمون، کسب حداقل 70 درصد نمره بوده و هدف از آن، آمادگی و تسلط طلاب بر محفوظات قرآنی خود می باشد.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: طلاب علاقمند می توانند ازطریق سایت albayan.ir برای این آزمون ثبت نام نمایند؛ زمان برگزاری این آزمون 19مهرماه راس ساعت 14:30 در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان می باشد.

وی افزود: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه به غیر از برگزاری آزمون سالیانه، کلاس های تثبیت حفظ را برای حافظین در طول سال برگزار می نماید که طلاب علاقمند می توانند اطلاعات بیشتر را  از واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان دریافت نمایند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha