پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ آزادگان، شاهد و ناظر ایثار و فداکاری شهدا بوده و سند زنده‌ای از فداکاری‌ شهدا و رزمندگان می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی قائد امینی عصر امروز در جمع آزادگان سرافراز این استان ضمن تبریک این روز خدمت تمامی آزادگان سرافراز و گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت :ما به شما آزادگان افتخار می کنیم؛ چراکه با تمام وجود افتخار مملکت و نظام هستید و به رغم همه مشکلاتی که دارید پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اید و از آن ذره ای عدول نمی کنید.

وی افزود:  همواره پشت هر پیروزی نصرت الهی است و آزادگان سرافراز در شرایط سخت از پرودگار عالم استمداد صبر و نصرت طلب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی بیان داشت: ۲۶ مرداد فرصتی برای ابراز ارادت و گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان است.

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین تصریح کرد: صدام به زباله دان تاریخ پیوسته و قدرت و عظمت امروز را مدیون لطف خدا، نصرت الهی، صبر، استقامت آزادگان هستیم.

وی ادامه داد: آزادگان شاهد و ناظر ایثار و فداکاری شهدا بودند و سند زنده‌ای از فداکاری‌ شهدا و رزمندگان می باشند.

وی اظهار کرد: آزادگان سرافراز بارها در دفاع از کشور تا مرز شهادت پیش رفتند و امروز باعث افتخار نظام اسلامی شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی خاطرنشان کرد:  این غیورمردان همانطور که در عرصه میدان جنگ دلیرانه از کیان خود دفاع کردند در هنگامه اسارت نیز صبورانه مقاومت ورزیدند.

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین با اشاره به اینکه خیلی از سختی‌های دوران اسارت قابل بازگویی نیست و قلم از نوشتن آن عاجز است، بیان کرد: آزادگان سرافراز ما در بند اسارت با وجود شکنجه‌های سخت دشمن خم به ابرو نیاوردند و از کیان و حقیقت نظام اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد:  اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha