سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آوارگان سوریه

حوزه/ مرکز مبارزه با افراط گرایی در الازهر با صدور بیانیه ای از تمام کشورهایی که آوارگان سوریه در آنها زندگی می کنند خواست خیرخواه این مردم باشند و به آنها احترام بگذارند و به خوبی میزبان آنها باشند و در برخورد با آنها انسانیت را رعایت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مرکز مبارزه با افراط گرایی در الازهر با صدور بیانیه ای از تمام کشورهایی که آوارگان سوریه در آنها زندگی می کنند خواست خیرخواه این مردم باشند و به آنها احترام بگذارند و به خوبی میزبان آنها باشند و در برخورد با آنها انسانیت را رعایت کنند.

الازهر از صندوق حمایت از کودکان وابسته به سازمان ملل متحد نیز خواست به کودکان آواره سوریه اهتمام ویژه داشته باشد و زمینه آموزش و تحصیل این کودکان را فراهم کند تا همزمان مورد حمله گرسنگی و غربت و بی سوادی واقع نشوند.

این مرکز در ادامه از تمام پناهجویان سوری نیز خواسته به قوانین کشورهایی که در آن به سر می برند احترام بگذارند و برای بهبود وضعیت مادی و زندگی خود تلاش کنند و نقشی مثبت و فعال در این کشورها داشته باشند.

الازهر در بیانیه خود با اشاره به مشکلات مختلف و متنوع آوارگان سوریه افزود: این مردم در آن واحد از مشکلات مختلفی همچون غربت، اندوه، دلتنگی وطن، ترس و نگرانی از آینده، فقر و بیماری رنج می برند و در عین حال منتظر اقدام و تصمیم نشست های بین المللی هستند به امید اینکه این نشست ها تاثیری در بهبود زندگی حال و آینده آنها داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha