جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، گفت: پیشرفت ملموس در مدیریت و خدمت رسانی به زوار حسینی(ع)، نتیجه عزم راسخ و اراده قوی سراسر از عشق و ارادت مدیران و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری،در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در خصوص مراسم اربعین حسینی حسینی سال گذشته، اظهارداشت: پیشرفت ملموس در مدیریت و خدمت رسانی به زوار حسینی(ع)، نتیجه عزم راسخ و اراده قوی سراسر از عشق و ارادت مدیران و مسئولان است.

وی، با تأکید بر اینکه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) نسبت به سال هایِ آغازینِ حرکتِ عظیمِ پیاده رویِ اربعین حسینی، پیشرفت ملموسی در مدیریت و خدمت رسانی حاصل شده است، تصریح کرد: این مهم نتیجه عزم راسخ و اراده قوی سراسر از عشق و ارادت مدیران و مسئولان دست اندرکار به ویژه نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دلیل موفقیت های ناجا در عرصه های مختلف و تلاش های پلیس در راستای تأمین و ارتقاء امنیت پایدار در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد و برای فرمانده جدید استان خوزستان در انجام وظایف، آرزوی توفیق روزافزون نمود.

*تقدیر از خدمات امام جمعه اهواز

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اشاره به نقش تأثیرگذار آیت الله موسوی جزایری در ساماندهی مسائل مربوط به اربعین حسینی(ع) و یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: آیت الله جزایری همواره مایه دلگرمی رزمندگان اسلام در منطقه بوده اند و اکنون بازوی توانمند مقام معظم رهبری در خطه ولایتمدار خوزستان هستند.

فرمانده ناجا با ارائه گزارش مشروحی از فعالیت های انجام شده در استان خوزستان عنوان کرد: تلاش نیروی انتظامی همواره تأمین امنیت کامل برای مردم به ویژه زائران امام حسین(ع) است به همین منظور تمام برنامه ریزی های لازم، تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص در این خصوص صورت گرفته یا در حال انجام است و امیدواریم با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها بتوانیم امسال هم مثل سال های گذشته از عرصه اربعین چون عرصه های دیگر سربلند بیرون آییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha