جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آموزش های کاربردی  فضلا و اساتید حوزه علمیه اصفهان از نگاه دوربین

حوزه/ جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی در راستای دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت افزایی طلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، شامگاه چهارشنبه در دوره آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان با حضور فضلا و اساتید حوزوی اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مهارت‌آموزی مسئله‌ای جدی و نیازی حتمی برای حوزویان است اظهار کرد: مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان چندی قبل برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به نامه‌ای که چندی پیش استاد قرائتی از باب دغدغه مندی خود نسبت به ضرورت مهارت افزایی طلاب به مقام معظم رهبری نوشتند، گفت: مهارت‌هایی چون داستان‌نویسی، قصه‌گویی، مبارزه با خرافات، پاسخگویی به شبهات، مقابله با عرفان‌های نوظهور و بیان مسئله برای طلاب و مبلغین لازم و ضروری است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه اصفهان در مدرسه مریم بیگم از موقوفات دوره صفوی، پس از حدود 6 سال پیگیری حقوقی و احیای این مکان، راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر دوره‌های مختلفی آموزشی و مهارتی برای فضلا و طلاب در این مرکز برگزار می‌شود، به عنوان مثال اکنون دوره طرح تلبس دائم، مکالمه عربی محاوره‌ای، دوره فرق و ادیان، آشنایی با عرفان‌های نوظهور و کلاس‌های مشاوره‌ای و علوم قرآنی ویژه طلاب و خانواده‌های آن‌ها در این مکان برپا می‌شود.

                                           

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha