جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 424296
۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
شیخ الازهر

حوزه/ در پی وقوع حمله تروریستی روز جمعه در مسجد امام زمان(ع) شهر کابل افغانستان و به شهادت رسیدن ۶۴ شهروند بی گناه و مجروح شدن ۱۱۸ نفر دیگر، الازهر مصر با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی وقوع حمله تروریستی روز جمعه در مسجد امام زمان(ع) شهر کابل افغانستان و به شهادت رسیدن 64 شهروند بی گناه و مجروح شدن 118 نفر دیگر، الازهر مصر با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

در بیانیه الازهر آمده است: خون و جان مسلمان بر مسلمانان حرام است و حمله به مسجد نیز حرام دیگری است که تروریست ها مرتکب شده اند تا از این طریق فتنه طایفه ای دیگری را رقم بزنند؛ گویی فراموش کرده اند که خداوند به متجاوزان به مساجد وعده خواری و عذاب دردناک داده است.

الازهر تاکید کرد: مسلمانان باید به اصل برادری اسلامی احترام گذاشته و عقل و حکمت را بر رفتار خود حاکم کنند و در توطئه های دشمنان و فتنه های طایفه ای وارد نشوند و بار دیگر تاکید می‌کنیم که مسلمانان باید برای مبارزه با تروریسم متحد شوند و برای ریشه کن ساختن تروریست ها تلاش بیشتری انجام دهند.

الازهر مصر در پایان بیانیه خود این مصیبت را به مردم و دولت افغانستان تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست به خانواده های قربانیان صبر و آرامش عنایت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha