جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 424549
۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
جامعه الزهرا(س)

حوزه/تمرکز و یکسان‌سازی در تصمیم‌گیری امور آموزشی تربیتی و بهره‌گیری تمامی طلاب از یک برنامه جامع، از جمله اهداف یکسان‌سازی مدارس علمیه نیمه‌وقت جامعه الزهرا(س) بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، طاهره رهبرپور  امروز با اعلام این خبر بیان داشت: از ترم اول سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ طرح تفکیک مدارس مطرح  و اجرایی شد که طی آن سه مدرسه نیمه‌وقت ۱، مدرسه نیمه‌وقت ۲ و مدرسه نیمه‌وقت ۳ شروع به کار کرد.

مدیر مدرسه نیمه وقت صبح جامعه الزهرا(سلام الله علیها) ادامه داد: تمرکز و یکسان‌سازی در تصمیم‌گیری نسبت به امور آموزشی و تربیتی طلاب، جلب رضایتمندی طلاب با ارائه برنامه و کلاس‌های متعدد و متنوع آموزشی در ساعات مختلف که زمینه استفاده از محضر اساتید گوناگون را فراهم می‌کند، ارائه برنامه تربیتی - فرهنگی متمرکز و امکان بهره ‌وری تمامی طلاب نیمه‌وقت از این برنامه‌ها، صرفه‌جویی در منابع مالی و ساختمانی و همچنین جلوگیری از موازی کاری‌های متعدد؛ ازجمله اهداف تجمیع سه مدرسه نیمه‌وقت بود.

رهبرپور افزود: مدرسه نیمه‌وقت صبح متشکل از دو واحد آموزشی و تربیتی - فرهنگی است که در حال حاضر مسئولیت بخش آموزشی آن بر عهده سرکار خانم عباسی است که فعلاً با همان برنامه‌ریزی آموزشی سابق اداره خواهد شد و مسئول بخش فرهنگی تربیتی با سرکار خانم اورعی است و در حال برنامه‌ریزی یک طرح جامع و مدون جهت تأمین نیازهای تربیتی و آموزشی طلاب هستیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس نیمه‌وقت اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های سرکار خانم طباطبایی و خانم خیری سپاسگزاری میکنم و امیدوارم در عرصه‌های جدید به مانند گذشته موفق باشند.

خاطر نشان می شود: طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله علیها)، سه مدرسه نیمه‌وقت جامعه الزهرا(سلام‌الله علیها) تجمیع و خانم طاهره رهبرپور که سابقاً مدیر مدرسه نیمه‌وقت ۱ بود، به سمت مدیر مدرسه نیمه‌وقت صبح منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha