جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتمان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری ۲۲۴ نشست،گفتمان و کارگاه دینی فرهنگی توسط معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد .

خانم سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به این که اساتید، طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران استان لرستان با برگزاری نشست ها و گفتمان های متعدد دینی فرهنگی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی،هیات مذهبی و ... در ارتقای دانش دینی و فرهنگی خانواده ها به ویژه بانوان گام بر می دارند، گفت: طلاب با حضور مستمر در برنامه نهادها و دستگاه های فرهنگی استان، از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، به مددجویان زیر پوشش این نهادها، مشاوره های دینی و فرهنگی ارائه می دهند.

نقش بارز طلاب در ارتقای مهارت های زندگی به مددجویان

وی خاطر نشان کرد: مبلغان و طلاب در ارتقای مهارت های زندگی به مددجویان نقش بارزی دارند و همواره یاریگر استحکام بنیان خانواده و ارتقاء نقش زن و مادر در تربیت نسلی مومن و انقلابی هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به حضور طلاب و مبلغان حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایگاه های نماز جمعه، گفت: مبلغان و طلاب با حضور مستمر خود در مصلی های نماز جمعه و مساجد، پاسخگوی سوالات و احکام شرعی بانوان هستند .

عزیزی در پایان اظهار داشت: امید می رود مبلغان با سعه صدر، اخلاص و دلسوزی در راستای تحکیم باورهای دینی و اعتقادی در زمینه های حجاب و عفاف و اصول و آموزه های تربیتی اخلاقی در بین بانوان قدم بردارند.  

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha