دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسین دورودی-معون امور استان ها ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: کمیته‌های همکاری در ۳۲ استان و ۷۰۰ شهرستان کشور فعالیت دارند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام حسین درودی، در نشست تخصصی اعضای کمیته های قطب دو ستاد همکاری حوزه‌ و آموزش و پرورش، در مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان دماوند با اشاره به فعالیت‌های ۱۰ ساله ستاد همکاری ها گفت: ۸ سال از فعالیت‌های این ستاد توسعه محور بوده و از ۲ سال قبل تا امروز این فعالیت ها برنامه محور شده است. البته در این ۲ سال برنامه‌های آن از جمله برنامه هایی است که مورد تایید نظام برنامه‌ریزی جامع آموزش و پرورش نیز است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در ۳۲ استان و ۷۰۰ شهرستان کشور فعالیت دارند، افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد و حیات طیبه بدون همکاری حوزه و آموزش و پرورش ممکن نیست.

معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه‌ و آموزش و پرورش با بیان اینکه می توان به سه شیوه ابزاری، اجباری، ابتکاری از روحانیان در مدارس استفاده کرده و با آنان تعامل برقرار کرد گفت: بهتر است ارتباط بین دانش آموزان و روحانیان به روش ابتکاری بوده و روش های دیگر نیز به این روش ختم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha