پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلبگی

حوزه/دستور العمل انتخاب واحد سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه اعلام شد. طلاب برای انتخاب درس می توانند به سامانه نجاح مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، طلاب جهت انتخاب درس خود می توانند با مراجعه به گزینه درسنامه سطوح عالی در سامانه نجاح(http://najah.ismc.ir/) تابلو اعلانات استاد مورد نظر را شناسايي و پس از حضور در درس و انتخاب استاد و قطعي شدن برنامه درسي جهت انتخاب درس از 12 تا بیستم شهریورماه در سامانه اقدام کنند.

لازم به ذکر است، چنانچه طلبه ای قصد تغيير و يا اصلاح دروس پايه پايين ‌تر را داشته باشد، بايد دروس پايه بالا را حذف و سپس طبق دستور العمل ، مجددا از درس و پايه پايين به بالا انتخاب درس کند.

جهت انتخاب محل تدريس در غير از مكان هاي عمومي از قبيل مدارس، مراكز فقهي و موسسات آموزشي حوزوي بايد قبل از انتخاب درس، با مدير آنها هماهنگ شود و معاونت آموزش نیز نسبت به اين گونه مكان ها هيچ گونه مسئوليتي ندارد.

ظرفيت هر كلاس به تعدادی است كه اساتيد اعلام کرده اند بنابراین طلاب پس از هماهنگي با استاد و ثبت اسامي خود در ليست حضور و غياب كلاس جهت انتخاب درس در سامانه اقدام کنند و چنانچه تصميم بر شركت در كلاس دروس تفسير، عقائد، فلسفه، رجال و درايه را ندارند در انتخاب آنها بدون استاد را انتخاب کنند.

همچنین طلابي كه حضورشان در سامانه ثبت شده و يا حضور مستمرشان در ليست ارسالي سال هاي گذشته، در انتخاب آن درس استاد متفرقه را انتخاب کنند و چنانچه استاد متفرقه را انتخاب کنند، اما حضور آنها تاييد نشود مجاز به شركت در امتحان آن درس نخواهند بود و درس حذف خواهد شد.

گفتنی است، افرادي كه نمرات شهريور آنان بر اساس ضوابط قابل اعتراض است براي انتخاب درس پس از بررسي اعتراضات و تاييد نمرات شهريور از 18شهريور به بعد، با مراجعه به سامانه نجاح برای انتخاب استاد اقدام کنند.

طلاب دارای ناقصی دروس  سطح یک نیز بایستی انتخاب درس و ثبت نام تكميل نواقص مهر ماه از 16 تا 27 مهرماه را انجام دهند و چنانچه در امتحان آن درس شركت و قبول شوند انتخاب درس آنها با ارائه درخواست از طريق سايت و يا مراجعه به اتاق 107 ساختمان اداري دارالشفاء اصلاح خواهد شد.

طلاب شاغل در مراكز تخصصي چنانچه بخواهند دو درس فقه و اصول آنان قبولي 16 باشد پس از انتخاب درس از 12 شهریورماه تا 15 مهرماه با ارائه نامه از مركز تخصصي به اتاق 107 ساختمان اداري دارالشفاء  براي انتخاب آن دو درس به صورت مديريتي اقدام کنند.

لازم به ذکر است، حضور و غياب هر نيم سال از آغاز نيم سال محاسبه خواهد شد و طلاب شاغل در مراكز فقهي كه مجوز برگزاري طرح قديم را دارند و نيز مدرسه جانبازان بایستی از طريق مدرسه مربوطه اقدام کنند.۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha