پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمازجماعت

حوزه/ شصتمین مرکز اقامه نماز جماعت شهرداری تبریز در سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در مراسم افتتاح مرکز اقامه نماز جماعت سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری، از اقامه نماز جماعت اول ‌وقت در ۶۰ سازمان و مجموعه شهرداری تبریز خبر داد و ابراز داشت:برپایی نماز اول وقت جماعت در عموم بخش ‌ها، مناطق و سازمان‌ های شهرداری، به عنوان یک ضرورت فرهنگی است که در القای فضای معنوی و مذهبی در فعالیت‌ های اجرایی موثر خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز افزود: این ظرفیت ارزشمند، فرصت مناسبی برای تبیین مسائل اعتقادی توسط ائمه جماعت و روحانیون حاضر در شهرداری تبریز است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ‌ریزی‌ های کلانی در راستای ترویج نماز در بین کارکنان داخل مجموعه و نیز سطح جامعه انجام شده است، عنوان کرد: تکریم نماز اول وقت، به عنوان مهم ‌ترین رکن مباحث دینی، به صورت ویژه در عموم بخش ‌های اجرایی شهرداری پیگیری می شود.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه طی چهارسال گذشته، مراکز اقامه نماز جماعت در مجموعه شهرداری تبریز  از ۳۳ مرکز، به ۶۰ مرکز افزایش یافته است، افزود: خانواده بزرگ شهرداری تبریز ضمن توجه جدی به فريضه نماز در مجموعه درون سازمانی، نسبت به برنامه ريزی راهبردی در فضاهای عمومی شهری بویژه پارک ها و مساجد در راستای میزبانی شایسته در سال ۲۰۱۸ قدم برمی دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری تبریز طی سال‌ های گذشته با تقویت و توسعه فعالیت ‌های قرآنی، مذهبی و دینی با محوریت موضوع نماز، گام‌ های عملی برای ترویج فرهنگ نماز برداشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha