چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و امام جمعه قم، با صدور پیامی، کشتار و آواره ساختن مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم در محکوم کردن کشتار و آواره کردن مسلمانان روهینگیا آمده است: نسل کشی مسلمانان روهینگیا و سرکوب و کوچ اجباری دهها هزار تن از آنها که تنها جرمشان شهادت به «لا اِلهَ الا الله و محمّدٌ رسولُ الله» است، قلب انسان را به درد می آورد. جنایتی بزرگ که عکس ها و فیلم های منتشره، تنها بخش کوچکی  از آن را به تصویر کشیده است.
در این میان، آنچه این جنایت را دردناک تر می کند، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولتها و سازمان‌های بین‌المللی است که با بی‌تفاوتی نظاره گر این وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار می‌باشند.
اینجانب ضمن محکومیت کشتار فجیع مسلمانان و اخراج آنها از سرزمینشان و تأکید بر مسئولیت دولت میانمار در قبال حوادث اخیر از مجامع بین المللی و حقوق بشری می خواهم سکوت معنادار خود را شکسته، نسبت به این واقعه جانسوز واکنش نشان دهند و مانع از پایمال شدن خون هزاران انسان مظلوم شوند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha