جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار توسط بودائیان، گفت: جنایاتی که امروز در میانمار اتفاق می افتد، و تداوم آن علیه مسلمانان «روهینگیا» ایام عید ولایت را به کام همگان تلخ کرده و دل هر آزادمردی را به درد آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون استادی طلاب مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزارشد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: وقایع پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و مسائلی که در این ارتباط به وقوع پیوست به خوبی نشان دهنده تأثیر ولایت در زمینه جلوگیری از انحراف مسیر دین و مکتب اسلام بوده است.

وی افزود: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و نقش محوری ولایت و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی در این رویداد بزرگ تاریخی نشان داد که جایگاه ولایت فقیه به عنوان نایب عام در عصر غیبت بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: امروز هم وجود مقام معظم رهبری در هدایت کشتی انقلاب خود نشان از عزت و قدرت جایگاه ولایت و رهبری در جهان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: آحاد مردم باید در زنده نگه داشتن عید غدیر بکوشند و همان گونه که پیام و درس های عاشورا را در جای جای زندگی نهادینه می کنند در مورد غدیر و پیام آن نیز رهروی عملی باشند و  از این فرصت  برای تحکیم بیش از پیش جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی استفاده شود..

وی یادآور شد: امروز که رسانه های غربی با پخش برنامه های غیر اخلاقی می خواهند به باورهای دینی آسیب بزنند باید بتوانیم با تقویت معنویت در خود و به پشتوانه اهل بیت(ع) با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در بش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار توسط بودائیان، گفت: جنایاتی که امروز در میانمار اتفاق می افتد، و تداوم آن علیه مسلمانان «روهینگیا» ایام عید ولایت را به کام همگان تلخ کرده و دل هر آزادمردی را به درد آورده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سکوت مرگبار مجامع جهانی مدعی حقوق بشر نیز غم مسلمین را مضاعف کرده و امروز وظیفه همه مسلمانان است که فریاد مظلومیت مردم بی دفاع میانمار را به گوش جهانیان برسانند و به دفاع از آنان برخیزند

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha