شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاسم زاده

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح جهادی اعزام مبلغان برادر و خواهر به مدارس دانش آموزی این استان خبر داد.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از اعلام فراخوان ثبت نام و جذب مبلغ مدارس آموزش و پرورش در قالب طرح جهادی خبر داد و گفت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان، از بین طلاب و روحانیون علاقه مند، توانمند و متعهد تعدادی را پس از گذراندن دوره های آموزشی جهت اعزام و تبلیغ در مدارس، جذب و پذیرش می کند.

وی افزود: امسال این طرح جهادی را آغاز کردیم و براساس تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش استان منقعد شده، تعدادی مبلغ و مبلغه به مدارس آموزش و پرورش استان اعزام خواهند شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، ادامه داد: این طرح مورد استقبال حوزه علمیه خواهران نیز قرار گرفته و در حال تشکیل پرونده و مصاحبه هستیم تا هر چه زودتر زمینه اعزام مبلغ به مدارس فراهم شود.

حجت الاسلام قاسمزاده خاطرنشان کرد: ۴۰ مدرسه تیزهوشان(سمپاد) در استان آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان، مبلغینی نیز به این مدارس اعزام می کند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پذیرش اظهار داشت: اشتغال در سطح ۲ حوزه علمیه(اتمام پایه ۷ و اشتغال در پایه ۸)، توان علمی و تبلیغی در حد سطح ۲ حوزه، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، داشتن مهارت های فرهنگی، حداکثر سن ۴۲ سال، قبولی در مصاحبه تخصصی مدارس، تعهد تلبس دائم، گذراندن دوره های آموزشی قبل از اعزام و متاهل بودن از جمله شرایط پذیرش در این جذب مبلغ است.

حجت الاسلام قاسم زاده همچنین امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی و مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ به صورت غیرحضوری، امکان برخورداری از تسهیلات و خدمات حوزه علمیه، برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی، بهره مندی از دوره های آموزشی و مهارتی حوزه علمیه و قرارگیری در اولویت برای جذب مبلغین مدارس امین را از جمله مزایای حضور در این دوره تبلیغی برشمرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: علاقه مندان تا ۲۵ شهریورماه سال جاری فرصت دارند جهت ثبت نام در طرح جهادی اعزام به مدارس با مراجعه حضوری به معاونت تبلیغ استان یا تماس با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۲۵۷۱۱ الی ۱۵ داخلی ۲۱۸ یا ۱۱۸تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha