جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسلمانان فجایع در میانمار را محکوم می‌کنند، گفت: مدعیان حقوق بشری در مقابل کشتار مسلمانان میانمار واکنش نشان دهند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار، اظهار داشت: جمع کثیری از مردم مظلوم و بی‌دفاع مسلمان در میانمار مورد قتل‌عام بدترین انسان‌ها قرارگرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: آنچه برای مردم مظلوم و بی‌دفاع مسلمان در میانمار در حال رخ دادن است، دل هر شخص نه‌ تنها مسلمان، بلکه انسانی را به درد می‌آورد.

وی افزود: برخی از کشورها تنها مدعی حقوق بشر هستند، اما در مواقعی که یک انسان مظلوم و بی‌دفاع و مسلمانی در یک نقطه‌ای از جهان به دست بی‌رحم‌ترین انسان‌ها کشته می‌شود مدعیان حقوق بشر سکوت می‌کنند.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشری باید در مقابل کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع مسلمانان در میانمار واکنش نشان دهند و این فجایع و جنایات را محکوم کنند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان عالم با اقتدار و صلابت و ایستادگی در هرکجا از دنیا ظلمی بر مظلوم روا شود را محکوم می‌کنند و برای دفاع از حق ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات نیز در این‌ بین نسبت به ظلم و جورهایی که به مسلمانان در میانمار روا می‌شود، سکوت نکنند و با اطلاع‌رسانی درست و شفاف‌سازی مردم عالم را از این ظلم و بی‌رحمی‌ها نسبت به مردم مظلوم و بی‌دفاع مسلمان در میانمار آگاه سازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha