جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان گفت: سخنان ترامپ و هجوم آن به مقاومت و محور آن، دلیلی است بر پیروزی مقاومت و شکست پروژه آمریکایی صهیونیستی در منطقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان گفت: سخنان ترامپ و هجوم آن به مقاومت و محور آن، دلیلی است بر پیروزی مقاومت و شکست پروژه آمریکایی صهیونیستی در منطقه است و اکنون تروریسمی که آمریکا و اسرائیل تأسیس کرده اند، توسط محور مقاومت شکست خورده است؛ لذا می بینیم که ترامپ در سخنان خود به خاطر شکست های پی در پی پروژه تروریستی اش در منطقه، حرف های نابه جا و سخیف زد.

وی در دیدار با مصطفی علی حسین رئیس جنبش مردمی لبنان تاکید کرد: ما پروژه جدید آمریکا در منطقه که همان اسکان و اقامت برادران سوریه ای در لبنان هست را نمی پذیریم و آن را توطئه ای علیه سوریه، لبنان و کشور های همسایه می دانیم و مردم سوریه باید بعد از پیروزی ارتش بر تروریسم به سرزمین خود بازگردند.

شیخ عبد الرزاق اشاره کرد: آنچه برخی سفارت ها در لبنان می گویند و شایع پراکنی می کنند، هدفشان بازگشت امور به عقب و کاهش ارزش پیروزی هایی است که ارتش لبنان و مقاومت تحقق بخشیده است.

وی تاکید کرد: اقدامات برخی سفارت ها، تلاش هایی ناامیدانه و دخالت آشکار در امور داخلی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha