چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام اکرم الکعبی

حوزه/ دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیرامون بررسی مسائل روز جهان اسلام و همایش میلیونی اربعین حسینی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، در راستای بررسی مسائل روز جهان اسلام و همایش میلیونی اربعین حسینی، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، مخالف قطعی همه‌پرسی کردستان عراق است، اظهارداشت: ما عراق واحد و یکپارچه را خواهانیم و تنها دولت مرکزی را در آن قبول داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه ایران و عراق در صف واحدی قرار دارند، گفت: وحدت این دو کشور در مقابل جبهه استکبار دشمنان را من کوب کرده و برگزاری همایش میلیونی اربعین حسینی نیز می‌تواند جلوه‌ای زیبا از اتحاد امت اسلامی را به نمایش گذارد.

همچنین، حجت‌الاسلام اکرم الکعبی، با تأکید بر اینکه اجازه استقلال کردستان را نمی‌دهیم، اظهارداشت: مردم عراق، خواهان کشوری یکپارچه و متحد بوده و ما نیز با تکیه‌بر نیروهای مردمی جبهه مقاومت عراق، بر عزم خود استوار خواهیم بود.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، با بیان اینکه خون شهدا عامل شکست دشمن است، گفت: به‌یقین قدرت این خون‌ها اجازه نخواهد داد تا یکی دیگر از حربه‌های دشمن، عملی گردد و این خون‌های پاک، حافظ مقدسات و دلیل پیروزی اسلام است که استمرار آن، امنیت را به ارمغان می‌آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha