جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعوت به نماز

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا از شرکت ۲۵ نفر از طلاب این مدرسه در طرح آموزش نماز در مدارس این شهرستان خبر داد.

خانم ناهید اشکشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با اشاره به اینکه مبلغان در دهه اول محرم با حضور در مدارس علاوه بر اجرای برنامه های عزاداری و سخنرانی پیرامون اهداف قیام امام حسین (ع) نیز به ایراد سخن می پردازند، اظهار داشت: مبلغان با هدف ترغیب و تشویق دانش آموزان به نماز بویژه نماز اول وقت تلاش خواهند کرد فرهنگ نماز را در بین دانش آموزان اشاعه دهند .

وی با بیان اینکه مبلغان با حضور در کارگاه آموزش راهکارهای دعوت نماز زیر نظر اساتید مجرب شیوه های تشویق نماز را در بین نوجوانان فرا گرفته اند، بیان داشت: در این راستا مبلغان با ارائه راهکارها و شیوه های جذاب تلاش می کنند اقامه نماز را در مدارس گسترش دهند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا با اشاره به اینکه مهترین هدف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر و احیاء شعائر دینی و و احکام الهی ذکر شده است گفت: امید می رود مبلغان نسبت به اشاعه آموزه های دینی بخصوص اقامه نماز اول وقت در بین دانش آموزان همت داشته باشند و با دلسوزی و اخلاص شیوه های علمی دعوت به نماز در بین دانش آموزان را اجرایی نمایند .

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha