جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ احمد قطان روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان در سخنرانی خود در مراسم روز عاشورا گفت: ما باید به ایام عاشورا افتخار کنیم؛ چرا که حق پیروز شده است، خون بر شمشیر پیروز شد. همچنین مقاومت در این روز ها پیروز شد؛ مقاومتی که تمامی رؤسا و فراعنه جهان آرزو داشتند که نورش خاموش شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان در سخنرانی خود در مراسم روز عاشورا که حزب الله ترتیب داده بود گفت: ما باید به ایام عاشورا افتخار کنیم؛ چرا که حق پیروز شده است، بله خون بر شمشیر پیروز شد. همچنین مقاومت در این روز ها پیروز شد؛ مقاومتی که تمامی رؤسا و فراعنه جهان آرزو داشتند که نورش خاموش شود اما خداوند خواست که حیله دشمنان را علیه خودشان قرار دهد و آن پیروزی هایی است که از عراق گرفته تا لبنان و سوریه محقق شده است و ما باید بدانیم که آنچه در لبنان تحقق یافته، اول به فضل خداوند متعال و بعد به فضل مقاومت حزب الله بوده است.

شیخ قطان افزود: اگر مقاومت در کنار دستگاه های امنیتی و نظامی به ویژه ارتش لبنان و امنیت عمومی آن نبود، آیا کسی می توانست در لبنان مراسم و نشستی برگزار کند.

وی ادامه داد: آیا گروهک ها تکفیری تروریستی داعش و النصره و غیر آن راضی می شوند که این گونه مجالس برگزار شود.

این روحانی اهل سنت اشاره کرد: تمامی لبنانی ها باید در کنار مقاومت (حزب الله) بایستند و از آن حمایت کنند به جای اینکه علیه مقاومت تیر کینه بیاندازند و حرف های نامناسب بزنند.

شیخ قطان ادامه داد: این حرف ها هیچ ارزشی در لبنان ندارد و در این مناسبت به سید حسن نصر الله سید مقاومت و مردان مقاومت که از لبنان دفاع کردند و در کنار دستگاه امنیتی و نظامی در خنثی سازی طرح های تکفیری و تروریستی مشارکت کردند، درود و سلام می فرستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha