سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حسامی

حوزه/ معاونت تبلیغ حوزه علمیه کاشان به منظور ایجاد شور حسینی در پیاده روی اربعین امسال آمادگی لازم را برای اعزام یک مبلغ برای هر گروه ۲۰ نفره جهت تبیین دین و اهل بیت (ع) دارد.

حجت الاسلام حسین حسامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با ارائه گزارشی از فعالیت های  معاونت تبلیغ حوزه علمیه کاشان در ایام محرم اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از طلاب مدارس علمیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل غیر بومی هستند، پس از شرکت در دوره های آموزشی تبلیغ، به زادگاه خود برگشته و به تبلیغ پرداختند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کاشان، برگزاری جلسات تولید محتوا برای مبلغین هجرت به منظور تبیین فرهنگ عاشورا در ایام محرم را از مهمترین اقدامات این معاونت برشمرد و افزود: تأثیرگذاری در زندگی مردم، از مهمترین وظایف مبلغان در ایام محرم و عاشورا می باشد.

وی به ساماندهی و برنامه ریزی منسجم پیرامون شخصیت پیامبر اکرم(ص) در ایام ماه صفر در منطقه کاشان از سوی این معاونت اشاره کرد و گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه کاشان به منظور ایجاد شور حسینی در پیاده روی اربعین امسال آمادگی لازم را برای اعزام یک مبلغ برای هر گروه 20 نفره جهت تبیین دین و اهل بیت (ع) دارد.

حجت الاسلام حسامی با اشاره به تفاوت فعالیت های تبلیغی امسال نسبت به سال قبل، ازافزایش دوبرابری (80 نفر) مبلغین درایام محرم و صفر در سال جاری جهت عزاداری امام حسین (ع) خبر داد و یادآور شد: تعداد مبلغین سال گذشته حوزه علمیه کاشان جهت تبیین فرهنگ عاشورا بیش از 40 نفر بوده که امسال افزایش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha