جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گردهمایی مدیران مراکز تخصصی تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ حجت‎الاسلام والمسلمین داعی نژاد از برگزاری ۶۰ برنامه معرفتی در مسجد مقدس جمکران توسط کارشناسان این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام  والمسلمین داعی نژاد مدیر مرکز تخصصی شیعه شناسی ظهر امروز در گردهمایی مراکز حوزوی تحت اشراف آیت‎الله‎العظمی مکارم شیرازی از برگزاری نشست های علمی و اخلاقی در این مرکز خبرداد و گفت: در این مرکز با ارتباطی که با فارغ التحصیلان داریم فضای مطالعاتی خوبی را در بدنه حوزه ایجاد کرده ایم.
وی افزود: طلاب سطح چهار و همچنین پژوهشگران این مرکز به عنوان بازویی در کنار معاونت پژوهشی و فرهنگی فعالیت دارند.
داعی نژاد بیان کرد: تهیه محتواهای مورد استفاده و مورد نیاز برای سایت مرکز توسط خود محققان انجام شد و همچنین تلاش در زمینه توانمند سازی طلاب محصل در این مرکز برای اشتغالات علمی و فرهنگی و تدوین متون نرم افزاری برای ایجاد فضای مورد استفاده در فضای مجازی از جمله فعالیت‎های صورت گرفته در این مرکز است.
وی تصریح کرد:یکی از اقدامات این مرکز می‎توان به راه اندازی دو مجله تخصصی اشاره کرد که اولین آن مجله علمی پژوهشی شیعه شناسی است و دومین مجله نیز مجله مطالعه شیعه شناختی است که تا کنون سه شماره آن منتشر شده است.
مدیر مرکز تخصصی شیعه شناسی بیان کرد: از دیگر اقدامات می‎توان به ایجاد کمیته کلام و همچنین ارتقای سطح پایان نامه‎های علمیه طلاب اشاره کرد.
حجت‎الاسلام  والمسلمین داعی نژاد افزود:  در بخش آموزش و فضای مجازی تا کنون 750 صفحه در مباحث تشیع و مهدویت در دو سطح عمومی وتخصصی تدوین شده است؛ همچنین کارشناسان این مرکز دوشب در هفته در مسجد مقدس جمکران به خدمت رسانی مشغول هستند که تا کنون در این زمینه 60 جلسه برگزار شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha