جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آستان مقدس علوی برای ایام اربعین ایستگاه آموزش قرآن برپا می کند

حوزه/ دار القرآن الکریم وابسته به آستان مقدس علوی از برپایی طرح حفظ قرآن کریم توسط زائرین در ایام اربعین امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دارالقرآن الکریم وابسته به آستان مقدس علوی از آمادگی خود برای برپایی طرح حفظ قرآن کریم توسط زائرین در ایام اربعین امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

علاء محسن کاظم معاون مدیر دارالقرآن الکریم گفت: دارالقرآن با همکاری با اتحادیه ارتباطات و جلسات قرآنی عراق، جلسات مختلفی را در چند استان از جمله کربلا و ذی قار تشکیل داده است تا مکان های جغرافیایی ایستگاه های آموزش و آگاهی دادن به زائرین را تعیین کند و قرار است این کار از طریق توزیع پلاکارد های راهنما انجام گیرد.

علاء محسن افزود: این نشست برای اجرای طرح حفظ قرآن کریم (سوره های کوتاه)، ایستگاه های قرآنی را در استان های بغداد، سامرا و دیالی و ایستگاه های دیگر را در راه استان نینوا با هماهنگی شورای عالی قرآن عتبات و مراقد شیعه برپا می کند.

محسن تاکید کرد: این طرح طی روز های آینده شامل ایستگاه هایی بر زنان و مردان به طور یکسان برگزار می شود و این ایستگاه ها در سال گذشته به حدود سیصد ایستگاه رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha