پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عزیزی

حوزه/ امروز ۱۲ ستون ثابت در هفته نامه افق حوزه وجود دارد که مطالب متنوعی را عرضه می کند؛ همچنین ویژه نامه های این نشریه با استقبال مناسبی مواجه شده که یکی از مهمترین آنان، افق پارسایی با موضوع سیره اخلاقی و عملی علما است که تا به امروز ۱۲ شماره آن به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عزیزی بعدازظهر امروز در دیدار و نشست با مسئولان مؤسسه رسا که در محل این مؤسسه برگزار شد، اظهار داشت: هفته نامه افق حوزه از سال 1380 فعالیت خود را به عنوان نخستین رسانه مکتوب حوزه آغاز کرده است که البته در ابتدای راه با مشکلات و محدودیت هایی مواجه بودیم؛ اما در ادامه جای خود را در میان علما و اساتید باز کرد و همچنان نیز فعالیت خود را با قوت ادامه می دهد.

وی ابراز داشت: امروز در ادامه فعالیت های رسانه ای نیز کارهای مبارکی در مدیریت جدید آغاز شده که امیدواریم با قدرت ادامه پیدا کند.

سردبیر هفته نامه افق حوزه خاطرنشان ساخت: با توجه به گستردگی فعالیت ها در فضای مجازی؛ اما همچنان افق حوزه جای خود را در میان علما و بزرگان داشته و بازخوردگیری های صورت گرفته، نشان از این مطلب دارد.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: تنوع مطالب در هفته نامه افق حوزه سبب شده تا همچنان درخواست های بسیاری برای دریافت این نشریه وجود داشته باشد.

وی در پایان بیان داشت: امروز 12 ستون ثابت در هفته نامه افق حوزه وجود دارد که مطالب متنوعی را عرضه می کند؛ همچنین ویژه نامه های این نشریه با استقبال مناسبی مواجه شده که یکی از مهمترین آنان، افق پارسایی با موضوع سیره اخلاقی و عملی علما است که تا به امروز 12 شماره آن به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha