سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علیرضا استادیان

حوزه/ امروز برند علمی حوزه کمتر در رسانه ها منعکس شده و باید معرفی مناسب تری در این موضوع انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آقای علیرضا استادیان امروز در دیدار مسئولان خبرگزاری حوزه از خبرگزاری رسا که در محل این خبرگزاری انجام شد، اظهار داشت: امروز فرصت مبارکی است که بتوانیم از فعالیت های موجود سپهر رسانه ای ساخته تا در اهداف نظام اسلامی ایران و حوزه علمیه اثرگذار باشد.

وی ابراز داشت: نیازمند اطلاعات بیشتر از آخرین فرآیندهای تحولی در خبرگزاری حوزه هستیم تا بتوانیم در حوزه های مشترک، فعالیت بیشتری داشته و موانع موجود را برطرف نماییم.

سردبیر خبرگزاری رسا خاطرنشان ساخت: امروز ظرفیت فعالیت در حوزه بسیار بالاست و با تعامل با یکدیگر می توانیم کارهای مناسبی انجام دهیم.

استادیان تصریح کرد: معرفی اساتید پیشکسوت حوزه، علمای بلاد، پژوهشکده ها، پژوهشگران برتر و ... از ضرورت هایی است که باید به سمت آن برویم.

وی بیان داشت: خلأ جدی امروز، عدم شناخت مناسب فضای جامعه از حوزه است که باید در این زمینه ورود کرده و مشکلات موجود را مرتفع نماییم.

سردبیر خبرگزاری رسا اظهار داشت: امروز نظریه پردازی های موجود در حوزه به نهاد مرتبط وصل نشده و از وظایف رسانه حوزه است تا حلقه وصلی میان این مباحث باشد.

استادیان ابراز داشت: امروز برند علمی حوزه کمتر در رسانه ها منعکس شده و باید معرفی مناسب تری در این موضوع انجام شود.

وی خاطرنشان ساخت: نیازمند بحث در حوزه تعاملات میان خبرگزاری رسا و خبرگزاری حوزه هستیم تا بتوانیم فصل مشترکی از فعالیت ها را با یکدیگر آغاز نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha