شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آفاق حکمت

حوزه/دوره‌های جریان شناسی ایران معاصر با همکاری معاونت آموزش حوزه علمیه امام کاظم(ع) از هفته آینده آغاز خواهد شد و به مدت ۱۶ هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این کلاس ها هرهفته یک جلسه روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 10 صبح برگزار می شود و در این دوره 16 جلسه ای از محضر حجج اسلام والمسلمین حمید پارسانیا، عبدالحسین خسروپناه و مهدی ابوطالبی استفاده می شود؛ آقایان عادل پیغامی، مسعود معینی پور، فرشاد مهدی پور، روح الله بیگی و روح الله رجبی نیز از دیگر اساتید دوره خواهند بود.

برپایه این گزارش: ثبت نام برای حضور در این کلاس ها تا روز چهارشنبه 26 مهرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به این که ظرفیت کلاس ها محدود است، تنها از افرادی دعوت خواهد شد که در اولویت ثبت نام باشند، از این رو علاقه مندان باید هرچه سریع تر برای ثبت نام به سایت مؤسسه آفاق حکمت به آدرس www.afaghehekmat.ir  مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09109988113 تماس حاصل کنند.

خاطرنشان کرد: این دوره از کلاس ها در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود و این دوره ویژه برادران طلبه بوده و همراه با آزمون و ارائه گواهینامه پایان دوره است؛ البته دانشجویان علاقه مند و مستعد نیز می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha