پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه در طول بیش از ۳۸ سال فعالیت، خود را وقف انقلاب و نظام کرده و دوران دفاع مقدس، جنگ نرم و جنگ سایبری و رسانه‌ای با معاندان و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از جمله افتخارات این نهاد مقدس و مکتبی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین به تهدیدات اخیر آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسدار ان ااشاره کرد و گفت: بی تردید اگر امروز استکبار جهانی را یارای آن نیست که حتی در ذهن خود خیال تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، از قدرت ایمان و مدیریت جهادی سپاه و اقتدار تسلیحاتی است که در پرتو اتحاد و همدلی با دیگر نیروهای مسلح به عنوان بازوان پرتوان ولایت، به دست آمده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: به فضل الهی و تحت هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای، سپاه پاسداران همچنان با هماهنگی و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح، دژ دفاعی انقلاب و استقلال و تمامیت ارضی کشور را در برابر تهدیدات احتمالی استکبار مستحکم تر و نفوذ ناپذیرتر کرده و امنیت و پیشرفت روزافزون کشور را رقم خواهد زد.

وی اظهار کرد: تولد سپاه با واژه شهادت بوده است، زیرا این نهاد مقدس فلسفه وجود و روحیه جهاد و ایثار و شهادت را در سایه ولایت و از سیره سیدالشهدا(ع) فرا گرفته و آن را جزء لاینفک مرام و مسلک خود می داند؛ امروز دلاورمردان سپاه پاسداران در عرصه جهانی عرصه بر اندام ظالمان و مستکبران انداخته  است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: وظیفه پاسداری از دین و خلق خدا، رسالت بزرگی است. برای همین است که امام حسین علیه السلام آن بزرگ پاسدار الهی، برای دفاع از کیان اسلام، مرگ سرخ را به زندگی ننگین ترجیح داد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: امام حسین علیه السلام پیشوای بزرگ رهروان راه حق و اسطوره جاودانه پاسداری از حرمت دین خدا و حریم مسلمانان است. مگرنه این که جهاد همان دفاع در برابر متجاوزان و پاسداری از حرمت دین خداست و امام حسین علیه السلام به درستی می دانست که عاقبت مبارزه با لشگریان یزید، شهادت است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز می کوشد تا با اسوه قرار دادن آن امام آزاده، رهرو راه او باشد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد، برای ایفای نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن، با داشتن پشتوانه عظیم الهی و مکتبی و همچنین نیروی انسانی مخلص، فداکار و آگاه، انقلاب را همچون دژی نفوذناپذیر ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا، بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و بکارگیری علوم و فنون نوین امنیت پایدار میهن را در عرصه های مختلف فراهم آورده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha