پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ جبری در سلیمانیه عراق

حوزه/ شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان در سفر به شهر سلیمانیه عراق گفت: برادران کرد ما یک بخش جدا ناپذیر امت هستند و هیچ کس غیر از رژیم صهیونیستی از دعوت به تجزیه سود نمی برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان در سفر به شهر سلیمانیه عراق ضمن حضور بر سر قبر جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق و دبیر کل اتحادیه ملی کردستان گفت: ما از کشور مقاومت، لبنان آمدیم تا وفات مردی که برای وحدت عراق و تحکیم و تقویت وحدت میان قومیت ها، طایفه ها و اقشار مختلف عراق تلاش بسیاز زیادی کرد، تسلیت بگوییم.

وی افزود: همه ی اقشار ملت عراق برای حفظ وحدت کشور و منافع تمامی شهروندان باید به حکومت یکپارچه و متحد متمسک شوند تا عراق به حالت قبلی خود برگردد.

شیخ جبری ادامه داد: منطقه عربی و اسلام به طور عموم و عراق به خصوص با حمایت مستقیم دشمن صهیونیستی آمریکایی در معرض توطئه تجزیه و فروپاشی است.

دبیر کل جنبش امت خواستار هوشیاری امت در برابر حیله ها و توطئه هایی که برای تجزیه و جدایی اراضی انجام می گیرد، شد و تاکید کرد: برادران کرد ما یک بخش جدا ناپذیر امت هستند و هیچ کس غیر از رژیم صهیونیستی از دعوت به تجزیه سود نمی برد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha