جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانه عالم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری ۶۰۰ جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این گفتمان ها با موضوع آسیب های اجتماعی، تاثیرات مخرب ماهواره ، سبک زندکی اسلامی، استفاده مطلوب از فضای مجازی، عفاف و حجاب و ...برگزار شده است .

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در روستاها، ساخت خانه های عالم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اقدام موثری در راستای ترویج فرهنگ دینی در بین روستائیان و قشر جوان است .

وی با اشاره به نقش موثر روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: امروز مبلغان با استقرار در خانه های عالم علاوه بر اجرای برنامه های دینی و فرهنگی برای مردم روستا با ارائه مشاوره و موعظه های دلسوزانه در ایجاد صلح و سازش بین زوجین،استحکام پیوند خانواده و همچنین اختلافات قومی و قبیله ای اقدامات ارزشمندی انجام می دهند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه وجود مبلغان و روحانیون در نقاط مختلف شهری و روستایی موجب امنیت و حافظ سلامت اخلاقی است، یادآور شد: امید می رود با ساخت و تجهیز خانه های عالم شاهد حضور مبلغان در این اماکن برای گسترش فرهنگ دینی در روستاها باشیم .

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره اینکه هم اکنون 27 روحانی طرح هجرت در 25 مسجد و خانه عالم شهرستان به تبلیغ علوم دینی مشغول هستند، گفت: حضور چشمگیر مبلغان و روحانیون در روستاها در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر است .

برگزاری 150 گفتمان حسینی دهه اول و دوم محرم در بروجرد

وی با بیان اینکه دهه اول و دوم ماه محرم قریب به 150 گفتمان حسینی با حضور مبلغان و روستاییان در نقاط مختلف بروجرد برگزار شده است افزود: این گفتمانها با موضوعات فلسفه قیام عاشورا،امام شناسی،ولایت مداری،ولایت پذیری،امر به معروف و نهی از منکر،سبک زندگی اسلامی و ... برگزار شده است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در پایان همچنین از برگزاری 600 جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و خاطر نشان کرد: این گفتمانها نیز با موضوع آسیب های اجتماعی،تاثیرات مخرب ماهواره ،سبک زندکی اسلامی،استفاده مطلوب از فضای مجازی،عفاف و حجاب و ...برگزار شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha